2013. október 29., kedd

Halloween - True Blood

Sziasztok! 

Ma folytatom a halloweenes sorozatot, egy igazi véres manikűrrel, ami szerintem tényleg tükrözi a halloweent. Szerintem ez egy igen könnyen elkészíthető manikűr, amit szívószálas technikával készítettem el. Már készítettem ezzel a technikával egy manikűrt, ha kíváncsiak vagytok rá, ITT megnézhetitek. 


Először a Lovelynak a nude lakkjával alapoztam és később jött a fröcskölés. Először csak sima piros lakkal, majd később kikevertem egy sötétebb színt, amit az előző piroshoz egy kis feketét hozzáadtam. Leszedtem a maradék lakkot az ujjaimról. Végül fedőlakkal véglegesítettem, amire még várhattam volna egy kicsit, mert elégrendesen elkentem az egészet. 


Készítettem, egy képet mielőtt leszedtem volna a felesleges festéket, elégé véres lett az eredmény. 


Használt lakkok: 
- Lovely Nude - Nr.7
- miss sporty - 150
- Moyra - 35

Remélem tetszett ez a véresebb manikűr és elkészítitek majd. 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése