2013. október 26., szombat

Halloween - Candy corn

 Sziasztok!

Edinával úgy gondoltuk, hogy csinálunk egy mini sorozatot, így Halloween közeledtével. Magyarországon ez nem egy elterjedt ünnep, én sem ünneplem, de meghívtak egy halloweeni bulira és ha minden jól megy el is megyek. Na de lássuk mit hoztam nektek.


A körmeimen egy halloweeni édességet,  a candy corn-t szerettem volna megjeleníteni, remélem jól látszódik, hogy mit akartam kihozni. Felkentem az alaplakkot, utána 3 fehér réteget felkentem és utána 2 rétegben szivaccsal felvittem a mintát, a végén fedőlakkal véglegesítettem. Nem sikerült a legjobban, de remélem azért tetszik a végeredmény.


Használta lakkok:
-Rimmel - 450 Sunny days
-Manhattan - yeah&yang 09E Strange orange
-Lovely - Classic Nr. 25

Remélem tetszett ez a rövid bejegyzés és remélem szebben elkészítitek a manikűrt.
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése