2013. november 3., vasárnap

Októberi kedvencek

Sziasztok!

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan telnek a hónapok, szinte csak most írtam meg az augusztusi kedvenceket és most én következek az októberi kedvencekkel. Szinte még csak most kezdtük a negyedik évfolyamot. Na, de nem is szaporítom tovább a szót, térjünk a lényegre. 




Októberben szinte teljesen ráálltam az őszies lakkokra. A két flormar lakkról majd lesznek tesztek. A Rimmel lakk már szerepelt egy bejegyzésben. A Manhattan lakk, sajnos egy limitált kiadásban szerepelt, pedig gyönyörű sütőtök színe van.


Továbbra is imádom a cruciani hasonmás karkötőket, Edina és Anett jóvoltából születésnapomra kaptam egy eredeti cruciani karkötőt, amit imádok és szinte levakarhatatlan rólam. A hajpántot és a fülklipszet a Claire's-ben vásároltam.


Ebben a hónapban nem nagyon sminkeltem magam, csak a szokásos, egy kis BB krém, korrektor és szempillaspirál. Ezt a Manhattan rúzst a Glamour napok alkalmából vettem, igaz nem egy őszies szín, de egy visszafogottabb darab, amit a sulis hétköznapokban is lehet használni.


Megint hoztam egy Balea tusfürdőt, aminek nagyon jó az illata, de sajnos limitált kiadás és nem tudom lehet-e még kapni.
A kicsit hűvösebb idő beköszöntével, újra előtérbe kerülnek a kézkrémek. Ennek az avonos kézkrémnek nagyon intenzív vaníliás illata van, de sajnos nem nagyon hidratál.

Hoztam egy képet a kis családomról, akik segítettek a fényképezésben. Liza már szerepelt a blogon és azóta már nagyon sokat nőt, most már 4 és fél hónapos. A háttérben Lujza tisztálkodik, aki egy sziámi cica és Lizának az anyukája.

Remélem tetszett ez a bejegyzés, és ha szeretnétek még több képet látni a elkényeztetett macskáimról, csak írjatok.
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése