2013. október 22., kedd

Klasszikus: Piros Rúzs teszt

Sziasztok!

Amint a bejegyzésből olvashattátok egy tesztes bejegyzést fogok nektek bemutatni. Sokat hallhatjuk, hogy a nőnek csak egy piros rúzsra és körömlakkra illetve egy fekete kis ruhára van szüksége. Ezzel nincs is semmi probléma, mivel egy piros rúzst elegáns illetve mindennapi sminkhez is használhattok. Nekem eddig 1 db piros rúzsom volt, de nem szerettem igazán se a színét, se a formuláját. Nemrég azonban az Avonból rendeltem egy új fajta rúzst. Nem tudom már a nevét, de a csomagolásról szerintem felismeritek.


Számon 


A csomagolás hozza a szokásos egyszerű és elegáns hatást. Amit nagyon szeretek, hogy a kupak tetején van egy áttetsző négyzet alak, tulajdonképpen a kupak teteje áttetsző műanyag aminek köszönhetően látom a termék színét. Ez nagyon megkönnyíti a dolgom mikor reggel keresem a rúzsaim között. Az árnyalat neve Lava Love. Ez egy nagyon szép élénk piros ami azért jó szerintem, mert fiatalos és elegáns hatást kelt. 
Amikor én vettem akkor olyan 1000 Ft volt, ami szerintem nagyon jó ár egy Avon rúzsért. Nagyon pigmentált, krémes és nem fontos alá az ajakbalzsam. Nekem olyan 2-3 óráig tart ami számomra elég is, mert én sokat iszok, meg eszek és gyorsan kopik minden a számról. Én úgy gondolom, hogy érdemes beinvesztálni egy ilyen rúzsra, szerintem bármelyik színt kipróbálhatjátok, mert a formula nagyon jó. 

Remélem tetszett ez a tesztes bejegyzés. Kéréseiteket írjátok meg nyugodtan nekünk! 

Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése