2013. október 18., péntek

Jól megkésett szeptemberi kedvencek!

Sziasztok!
Ma Végre elhoztam nektek a szeptemberi kedvenceimet, ami már vicces mert nemsoká október vége van! Sajnálom, hogy mostanában nem írtam bejegyzést, de egyszerűen nincs időm semmire! Na, de ez már más lesz, mert jön az őszi szünet és lesz bőven időnk bejegyzésekre!



Előző hónapban, sőt már nyáron sokat használtam a Dove új dezodorját és imádtam. Nagyon jó illata van ( hagyományos "tiszta" Dove illat), nagyon sokáig tart és ráadásul nekem az izzadásomat is gátolta.
Nem szeretem a sötét körömlakkokat, ezért mindig egy nude árnyalatot szoktam használni, vagy rózsaszínt! Ez a sissi körömlakk semmi színt nem ad, csak egy kis csillogást ami éppen elég nekem, ráadásul egész sokáig tart és nagyon olcsó is!
Eddig nem találtam meg a tökéletes tust. EDDIG! A lovely szemhéjtusa olcsó ára ellenére elképesztően jó minőségű. Nem jön le a szememről, nem mászik a mélyítővonalamba, egy egész napot kibír bármi gond nélkül. Nagyon jól pigmentált, erős fekete. Ráadásul az ecsete a hagyományos szőr ecset amivel sokkal könnyebb számomra vonalat húzni.


Ezeket az ecseteket a salecentertől rendeltem egy nagy készlet tagjaiként! Amint látjátok azt írja, hogy mac, de elég nagy a valószínűsége, hogy ez hamis, mert akkor nem lett volna ilyen olcsó. A felső ecset egy alapozó ecset amit szeretek használni BB krém felviteléhez. Az alsó ecsetet szeretem a mélyítővonalamba és 
az alsó szempillasorhoz használni. Mindkét ecset jó minőségű és nem hullik a szőre. 



Nem csak a legjobb tust találtam meg, de a legjobb korrektort is! Catrice korrektor palettája annyira jó és annyira imádom. Krémes, jó fedésű, olcsó, könnyen megtalálom az arcbőrömhöz illő színt és ráadásul a zöld és a rózsaszín színt is kibírom használni. Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!
Nem vagyok egy nagy ékszeres. A mindennapokra általában csak egy fülbevalót hordok. Nagyon megtetszett a róka minta és gondoltam ez a fülbevaló alacsony lesz. Azt hiszem ez fülbevaló a Lucia Mondától van. 




Az utolsó kedvencem az NYC rúzsa annak is a purple crush árnyalata. Akartam magamnak egy bogyószínű rúzst és ezt találtam jónak. Tartós és pigmentált ennél több nem kell nekem. 

Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés. Remélem tetszett nektek! Ha bármi kérésetek van írjatok!

Edina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése