2013. október 13., vasárnap

Glamour napok

Sziasztok!

Mint láthatjátok a Glamour napokon szerzett szerzeményeimet fogom bemutatni. Volt olyan amikor a Glamour napokat jobban kitudtam használni és volt amikor kevésbé tudtam kihasználni. Nagyon őszies és télies ruhákat vásároltam. Táskáért és cipőért indultam volna, de ezeket nem sikerült megvenni.

C&A: 
A C&A-ban egy pólót, egy pulcsit és egy kardigánt vásároltam. A szürke pulcsi helyett egy burgundi színűt néztem ki, de abból elfogyott a méretem. 




 Háda:
A Hádában rengetegen voltak és nagyon ki volt fosztva. Nagyon nehezen lehetett találni egy normálisabb darabot, de sikerült anyának meglátnia, ezt a mellényt.


Takko:
A Takkoban rengeteg leárazás volt, amire sajnos nem vonatkozott a 20%-os kupon. Itt sikerült vennem egy fehér pulcsit és egy bordó nadrágot, amire már régebb óta vágytam.



Müller:
A Müller-ben most nagyon visszafogottan vásároltam. Úgymond csak a szükséges dolgokat vettem meg. A naptárt megláttam és tudtam, hogy úgyis kell egy 2014-es naptár. Ebben az évben is, ugyanilyen naptáram van. Nagyon csajos naptár és minden napra van egy idézet. Az Oreo az egy kis plusz kalória. :)

Az eredeti cél parfüm lett volna, de az nem jött össze. Meg persze az essence-nek az új termékei. Természetesen körömlakk lemosó is mindig kell és ennek az Aveosnak egész kellemes az illata. A hajgumikból is mindig hiány van.


DM:
A Dm-be úgy mentem, hogy megpróbálom az összes kupont felhasználni, de nem így sikerült. Vettem egy She fehér szemceruzát és egy Manhattan rúzst.

Ennyi lenne a Glamour napos vásárlásom. 
Ha bármi kérdésetek van írjatok és én válaszolok.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése