2013. október 27., vasárnap

Halloween- Ariana Grande inspirált

Sziasztok!
Ma egy halloweenes bejegyzéssel jöttem hozzátok! Úgy gondoltam, hogy elsőnek egy könnyebb sminket készítek el nektek. Mivel halloweenkor sztráoknak is lehet öltözni én úgy gondoltam, hogy először a számomra legszimpatikusabb stílusú sztárt hozom el nektek: a lányos és mégis laza Ariana Grandét! Nagyon egyszerű és nagyszerű lesz ez a smink, haj és "jelmez". Kezdjük is:

Smink:




Leszögezném, hogy ezt a sminket a mindennapokon is el lehet viselni, mivel natúr és kényelmes viselet.
Először is lealapozzuk a bőrünk, majd korrektort használunk a bőrhibákra és a szemalatti karikákra, majd az egészet egy púderral fixáljuk. Kontúrozunk ( ezt úgy tudjátok megoldani, hogy a bronzosítót egy ferde fejű kontúrecsettel felvisszük az arccsontunk alá, vagy halfejet vágunk és arra a részre visszük fel ami behorpad) egy matt bronzosítóval és egy világos rózsaszín színt viszünk fel az almácskákra. A szemöldökünkben kitöltjük az üres részeket aztán kifésüljük. A szemünket lealapozzuk, hogy a smink tartós legyen ( az arcotokra is használhattok sminkalapot ha szeretnétek) majd egy matt bőrszínt viszünk fel az egész szemhéjunkra. A mélyítővonalba egy közepes barna színt viszünk fel, majd a külső kb. egyharmadát egy sötétbarnával még jobban megerősítjük. Az alsó szempillasorba mindkét barnát felvisszük és elsatírozzuk. A vízvonalunkat kihúzzuk egy barna szemceruzával, majd egy szempillaspirált használunk. Ha akartok használhattok műszempillát csak arra figyeljetek, hogy természetes legyen a hatása. Utolsó lépés a száj amire én egy rózsaszínt vittem fel először, de mivel nagyon világos volt ezért egy sötétebb rózsás rúzzsal, hogy elérjem a tipikus Arianás színt. 

Használt Termékek 

-> NYC Sunny bronzosító
-> Rose cosmetics pirosító 
-> Rimmel Trio szemhéjpúder paletta 
-> Aden folyékony ajakrúzs
-> Miss Rose rúzs 

Haj:

A hajhoz először felül leválasztottam egy tincset, majd a fülemig lévő hajat hátrafésültem ( kivéve azt a kis tincset természetesen). A hátrafésült hajat felgumiztam. A kis tincset a fülemig befontam, majd hullámcsattal rögzítettem. A hajamra ezután egy hővédő krémet használtam. Egy hajvasalóval a hajközéptől a hajvégéig begöndörítettem. Rugalmas tincseket kell kialakítani ez a legfontosabb. A lófarokból kilógó hajat is begöndörítettem. Majd a végén mindent egy hajlakkal fixáltam és a kis babahajakat és a kiálló tincseket is lesimítottam. A lófarokban lévő gumi eltakarásához egy masnit használtam. 

Jelmez: 




Ariana ruhája mindig nagyon lányos és kényelmes. Ha a képit nézitek láthatjátok, hogy imádja a virágmintát, szóval ha bármilyen virágmintás, laza ruhátok van akkor az meg is felel a célnak. Cipőben is mindig nőies darabokat választ, általában nude színű magassarkút látok rajta. Ami elengedhetetlen kellék az a masni vagy egy szalag amit masniba köthettek a hajatokban. 


Ruha: Kis Butik
Cipő: Deichmann
Masni: Én csináltam!

Hát ennyi lenne ez a halloweeni look. Remélem tetszett és ha bármi kérésetek vagy kérdésetek van írjatok! 

Edina





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése