2013. október 29., kedd

Halloweeni leopárd arcmaszk

Sziasztok!
Ma egy maszk sminkkel készültem nektek amit még a múlthéten készítettem. Nem pazarolom tovább a szót, hanem mutatom a sminket:




A legfontosabb ennél a sminknél a kontúr és a highlight. Én ajánlom, hogy egy képet nézzetek egy leopárdról amíg ezt a sminket készítitek. Lényegében én az arccsontom alatt kontúroztam illetve a homlokomon és az orromon. A szemem alatt, az államon és a homlokom közepén pedig egy jó nagy adag highlightot használtam. Kontúrozni én egy bronzosítót használtam és highlightnak pedig egy szemhéjpúdert (mattot). Aztán egy zseléstussal meghúztam a szememen a kontúrt és a belső szemzugomból lefele az állam aljáig húztam egy vonalat. A legfontosabb lépés az orr és a száj volt. A számat csak kitöltöttem a fekete tussal, az orromon először pedig a leopárdos kontúrt húzom meg és aztán kitöltöm. Végül pedig a foltokon volt a sor. Először egy sötétebb barna szemhéjpúderral foltokat festettem. A foltok körül a kontúrvonalakhoz szintén egy leopárd mintás képet néztem és onnan láttam a különböző foltok körüli kontúrokat. Ezeket pedig próbáltam változatosan megfesteni, hogy minél természetesebb legyen. Ha ezzel végeztem még egyszer átnéztem a sminket és ahol kellett ott igazítottam rajta. 
Ehhez a sminkhez egy leopárd mintás jelmezt felvesztek és mehettek bulizni.


Ennyi lenne ez a smink. Sajnos a hasznát termékekről nem tudtam képet készíteni. Ha bármi kérésetek van csak írjatok! 

Edina





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése