2013. szeptember 5., csütörtök

"Sulis" haul

Sziasztok!

Ma az egy hete talált szerzeményeimet mutatom meg nektek. Olyan célból indultam el anyával vásárolni, hogy vissza kellett cserélni egy hibás terméket és be kellett vásárolni az iskolára is. Így egy kicsit több minden lett a kelleténél. Na de lássuk mit is vettem.

Háda:
A Hádában 50% leértékelés volt, eddig nem vettem semmit sem a ott, mert sosem találtam semmit. Na, de most vettem egy nyári ruhát és két szoknyát.
Már sajnos nem tudom használni őket, de jövőre is lesz nyár. :)



New Yorker: 
A New Yorkerbe azért mentem be, mert egy hibás terméket szerettem volna visszaváltani és le is tudtam vásárolni. Az árából vettem ezt a menta színű kardigánt és a szoknyát. 




CCC:
Nem vásároltam eddig a CCC-ben, mert eddig nem nagyon találtam semmit. 30% leárazások voltak és benéztem, felpróbáltam több sarut is, mivel egész nyáron nem találtam meg álmaim saruját. Mennék ki a boltból, amikor megláttam őt és egyből beleszerettem. Nagyon kényelmes és jobb lenne a 37-es, mint a 38-as, de nem olyan vészes.


Egyebek: 
Megvettem a cuki cicás, kutyás és nyuszis füzeteket is, kicsit sok lett a cicás füzet, de úgy látszik most ilyen kedvemben voltam. Azt tudnotok kell, hogy én Stabilo mániás vagyok és megvettem a neon színű kollekciót.


Remélem tetszett ez a bejegyzés. 
Ti milyen tollal szerettek írni? 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése