2013. szeptember 14., szombat

Őszi Haul

Sziasztok! 
Ma elhoztam nektek az első Haul bejegyzésemet! A képek minősége kritikán aluli, de Gyulát nem kíméli az utálatos, esős idő, szóval lehetetlenség jó fényviszonyokat találni. Tegnap elmentünk Csabára a szüleimmel és egy kis őszi-téli vásárolgatást csaptam! Lesznek ruhák és szépségápolási termékek is. A szépségápolási termékekről nem sokat tudok még mondani, de ha majd érdekel titeket vmi akkor írjatok és készítek nektek egy tesztet róla! Nos lássuk is:


Ruhák: 
Az összes ruhát a cosmosban vettük. Nem ez a kedvenc boltom ( Imádlak Tally), de egész jó kis cuccokat lehet kifogni néha, ha szerencsések vagyunk. Számomra amúgy egy kicsit kínaisak a ruhák, de maga a bolt egy butikosabb megjelenésű.




Fehér kötött denevérujjas kardigán  2900 Ft
Imádom a denevérujjas kardigánokat és ez a kötött, fehér kardigán nagyon megtetszett nekem. Tökéletes lesz a hidegebb napokon.

Szürke mintás pulcsi  1500 Ft

Barna pulcsi (extrém puha és meleg)  1500 Ft
Meleg felsőkre szükségem volt, mert az én téli, mindennapi outfittem általában egy meleg felső, farmer és csizma!

Fekete hátitáska   3500 Ft

Hátulról
Ezt a táskát azért vettem, hogy ha kevesebb cuccom van a suliba, ne azt a baromi nagy hátitáskát vigyem. Ez a táska nekem retró hangulatú.

Szépségápolás:
Amit nem tudtok rólam az az, hogy én imádom a Müllert és ez az egyik kedvenc boltom, mert annyi mindent lehet kapni és baromi nagy a bolt. Most itt vásároltam egy-két dolgot. Az árukra sajnos nem emlékszem, ezért elnézést is kérek! 




Bebe vadrózsás tusfürdő
Pont a vásárlás előtt fogyott el a tusfürdőm, ezért vettem ezt a tussoló zselét aminek nagyon jó illata van ( engem egy jó öblítőre emlékeztet)

Essence parfüm  Like a day in a candy shop
Egy essences parfümöm már volt, de gondoltam kipróbálom ezt is, ezért én csak a 10 ml-s változatát vettem meg.

Catrice Allround concealer paletta
Erről a korrektorpalettáról sok jót hallottam és gondoltam megveszem, ha már ott vagyok ( amúgy is korrektor hiányban szenvedtem)

kinyitva

Essence Me & My Ice Cream szemhéjpúder  02 Icylicious




Nagyon vártam ezt a kollekciót, de sajnos csak a müllerben volt beszerezhető ezért mikor ott jártam, már nem sok mindent találtam meg belőle, de még ezt a szemhéjpúdert el tudtam hozni magammal. 



Essence  Me & My Ice Cream ajakbalzsam


Megvettem ezt az ajakbalzsamot is a kollekcióból aminek nagyon jó ananászos illata van. Amúgy semmi színt nem ad a szájnak, csak hidratál és egy szép fényt ad neki.

Lipsmacker Snow White ajakbalzsam


Végül ezt az ajakbalzsamot is megvettem, mivel én Disney mániás vagyok és imádok mindent ami disneys. Elég gáz ezt így 17 évesen mondani. Ez egy nagyon jó kis ajakbalzsam, ettől a márkától már volt egy fantás és egy coca-colás ajakbalzsamom és nagyon szerettem azokat is. Ez sem ad semmi színt a számnak, csak egy szép fényt és egy kis csillogást, ezen kívül egy nagyon jó cseresznyés illata van. 



Ennyi lenne ez a haul bejegyzés, ha érdekel valamelyik termék akkor írjatok és csinálok nektek tesztes bejegyzést! 

Edina







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése