2013. szeptember 8., vasárnap

Évnyitós körmök

Sziasztok!

Ma egy körömlakkot szeretnék megmutatni nektek, amit egy kicsit feldobtam. Évnyitó előtt pár órával született meg ez a manikűr és nagyon komor idő volt akkor. Az időjárás engem nagyon befolyásol, hogy milyen színűek legyenek a körmeim.


Rimmelnek ezt a lakkját 500 Ft-ért vettem olyan 2 hete talán a Rossmannban. 
Szerintem a legtöbb helyem még lehet találni, leértékelt Rimmel lakkokat. 
A lakk becsületes neve: Rimmel - 411 Navy Seal. Egy piszkos sötétkék színe van, ami nekem nagyon tetszik, igazi őszies szín.


Az én körmeimen két réteg található a lakkból, de ha valaki ügyesebb, akkor egy réteg is elég lesz, vagy ha kisebbek a körmei. Száradási ideje elég gyorsnak mondható. 
A tartósságával nem vagyok megelégedve, mert egy Rimmel lakktól többet várnék el. 

A kép 4. napon készült.

Van más, új Rimmeles lakkom, de azok tovább bírták. 
A gyűrűsujjamra a Lovely fehér lakkját kentem és arra egy NYC csillámos lakkot. Szerintem nagyon jól néz ki ez a kombináció, de döntsétek el ti. 


Használt lakkok:
Lovely Classic - Nr 25
NYC - 154 Midnight Confetti 
Rimmel - 411 Navy Seal

Remélem tetszett ez a manikűr. Ha bármi kérdésetek van írjatok. 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése