2013. szeptember 2., hétfő

Augusztusi kedvencek

Sziasztok!

Ma egy kedvencek bejegyzéssel készültem, amiben bemutatom az augusztusban 
használt kedvenc termékeimet. 
Edinával azt beszéltük meg, hogy minden hónapba lesz egy ilyen bejegyzés és az egyik hónapban Edina ír, ilyen bejegyzést a másik hónapban pedig én. 
Ebben a hónap nem használtam nagyon sok terméket. Voltak a szokásos termékeim, de nagyon különlegesek nem voltak. Na de lássuk mik az augusztusi kedvenceim. 



Nagyon szeretem a Balea-nak a tusfürdőit, szinte mindegyiknek nagyon jó illata van és krémes az állaguk, jól habzanak és nem a hidratálásuk miatt vesszük meg őket. 
Ebben a hónapban ananászosat használtam és tényleg ananász illatú volt.


NYC ajakfénystiftjét nagyon sokat használtam. A hivatalos neve NYC Sweet Splash Gloss Stick Pink Spark. Annyit kell róla tudni, hogy nekem nem szárítja az ajkamat és lesz a számnak egy enyhén rózsaszínes színe. (Ha szeretnétek róla tesztet írjatok.)


Ezt a három lakkot nem csak augusztusban használtam, hanem egész nyáron. Rengeteg manikűrt készítettem velük és ez a trió együtt valami isteni. Pasztell álom, igazi pasztell lakkok. Rimmel - 247 isn't she precious? ; NYC - 038 Blue.L.ita ; Essence - 149 hello marshmallow! 


Az augusztusi nagy melegben nem nagyon szeretek ékszereket hordani, meg valahogy nyáron se nagyon. Szerencsére jötte ez a cruciani karkötő őrület és én is beszereztem egy pár hasonmást. Jó, tudom nem igazi, de messziről ki mondaná meg, hogy igazi vagy sem. Nagyon jók, nem melegítenek és nagyon jól lehet őket kombinálni más ékszerekkel és egymással is. Amit még sokat használtam ez a karkötő szett volt, amit a Rossmannban vettem 250 Ft-ért. 

Remélem tetszett ez az első havi kedvencek bejegyzés. Ha szeretnétek hasonlóakat látni, vagy ha szeretnétek valami kapcsán tesztet látni. Írjatok! :) 

Aliz   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése