2013. szeptember 15., vasárnap

Aden teszt

Sziasztok!

Ma egy tesztes bejegyzéssel készültem nektek! Egy jó ideje sok jót hallottam az Aden termékekről és nekem is lehetőségem volt tőlük 2 dolgot beszereznem. Én ha véleményekre vágyok egy-egy termékkel kapcsolatban, akkor a krémmániára szoktam felmenni és onnan szűröm le a véleményekből, hogy a termékek mennyire váltak be a többi embernek. Természetesen ez még nem egyenlő azzal, hogy az a termék ami x-nek jó volt az nekem is jó lesz, vagy ami y-nak nem vált be az nekem sem fog, viszont a többség szavazatával már egy kicsit biztosabb lesz az, hogy én is szeretni fogom azt a terméket. No nem rizsázok tovább, nézzük a termékeket:

Aden folyékony ajakrúzs:





Ez volt az a termék amire a legkíváncsibb voltam és sikerült beszereznem nyaralásom alatt. Ha jól emlékszem olyan 1000 Ft körül volt, de nagyon megéri az árát. Az ecsete  egy egyszerű szájfényéhez hasonlító ami nagyon jó minőségű. Alig kell felvigyek belőle már tökéletes fedése van ( nem szoktam sose az összes terméket leszedni az ecsetéről, mert az már túl sok lenne). A számat nekem kicsit szárítja, mondjuk én egy napot nem élnék túl ajakbalzsam nélkül, szóval én ezt szoktam alá tenni. Egy rúzs rajtam általában 1-2 órát bír ki, ez a csoda termék 4-5 órát is kibír a számon ami abszurd. Rengeteg színben árulnak és én eddig fodrászkellékesnél illetve neten láttam, hogy megvásárolható. A csomagolása egyszerű, de szerintem nagyon szép és jó, hogy lehet látni a színt ami a tubusban van. Egy dolgot hiányolok az a színnév, mert én nagyon szeretem mikor egy termék különböző színeiknek más-más neve van, de amúgy ez nem vesz el semmit a termék minőségéből és abból, hogy mennyire szeretem ezt az ajakrúzst.

Aden szemceruza:






Ezt a szemceruzát később vettem, mert nem igazán volt szükségem színes szemceruzára, de végül mégis megvettem, mivel néha szeretek tusvonalat húzni színes szemceruzával, szerintem kiemeli a szemet. Gondoltam kipróbálom az Aden márkájút, ha már a folyékony ajakrúzs olyan jó volt. Nem csalódtam, tökéletesen fennmarad ez is a nap végéig ( pont ott ahova reggel helyezem). Ami engem egy kicsit zavar az az, hogy nem elég krémes számomra, ami nagyon jó lenne mert jól el lehetne maszatolni. Amúgy egy nagyon pigmentált szemceruza és nagyon olcsó. Szerintem megéri kipróbálni.



Ennyi lenne ez a tesztes bejegyzés, remélem tetszett nektek és kipróbáljátok az Aden márkát.

Edina






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése