2013. szeptember 27., péntek

DIY | Farmer masni

Sziasztok!

Ma egy Do It Yourself-et láthatok, ami nagyon egyszerű lesz. Nyáron csináltam egy rövidnadrágot, és rengeteg maradék farmer anyagom maradt. Edina küldött nekem egy videót, hogy hogy tudok farmerből aranyos masnit készíteni.

Kellékek:
- farmer anyag
- olló
- cérna
- (ragasztópisztoly)
- egy jó hajcsat! (ERŐS)

Először kivágtam egy "szabályos téglalapot" a mérete ízlés szerint változhat, ezt összehajtottam, így kaptunk egy kisebb téglalapot. Ha akarjátok kirojtozhatjátok vagy levarrhatjátok ízlés szerint.


Ezután kivágtam egy 1 cm széles nem tudom milyen hosszú farmer anyagot, mert majd ezzel kötjük át a masninkat.
Ezután a téglalapból masnit formázunk és rárögzítjük a 1 cm széles anyagot, amit lehet cérnával, vagy ragasztópisztollyal.



Ezután rárögzítettem a csatra a masnit, kicsit kirojtoztam és Kész is. 
Körülbelül olyan 15 perc alatt készen voltam velem.
Nagyon fontos, hogy erős csatra rögzítsétek a masnitokat, mert különben könnyen eltudjátok veszíteni a hajatokból.




Szerintem nagyon aranyos lett. :)
Ennyi lett volna, szerintem nagyon egyszerű ez a masni. 
Remélem ti is megpróbáljátok elkészíteni ezt a masnit. :)

Aliz   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése