2013. szeptember 21., szombat

Lakkteszt | Rimmel Salon Pro - 705 Reggae Splash

Sziasztok!

Ma egy Rimmel lakkot szeretnék bemutatni nektek. Ez egy limitált lakk, ami a Kate Moss kiadásban jelent meg. Ezt a lakkot nyár végén vettem meg és sajnos nem nagyon tudtam kihasználni. Nagyon szép, visszafogott barack színe van, nekem a tavaszt juttatja eszembe és a nyarat. (Nem igazán aktuális, így ősszel :D)


A Rimmel lakkok közül, a Salon Pro-hoz tartozik és a 705 - Reggae Splash névre hallgat. A lakk 10 napig tartó hosszúságot ígér, ami nálam 7 napig bírta, minimális kopással. 
Ha jól emlékszem 3 réteg kellett a szép fedéshez, de ezt lassan meg lehet szokni a kevésbé pigmentáltabb lakkoknál. Nagyon szép fényesre szárad és úgy gondolom nem kell hozzá fedőlakk. (Én nem használtam fedőlakkot.) Száradása átlagosnak mondható, de a 3. réteg kicsit lassabb volt, mint a többi.


Szerintem nagyon szép, kis vidám lakk. Sajnos árat nem tudok mondani, mert akciósan vettem. Meg, azt se tudom megmondani, hogy lehet-e még kapni, mert limitált kiadású volt.
Én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a lakkal. 
(Sajnálom, hogy csak most mutattam be ezt a körömlakkot, már augusztusban be volt fotózva.)
Remélem tetszik a körömlakk és a bejegyzés is. 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése