2014. augusztus 12., kedd

Teszt | essence colour flash - contains carmine 05

Sziasztok Lányok! 

Ma ismételten egy kifutóterméket hoztam, de nem egy körömlakkot, hanem egy szempillaspirált hoztam nektek, ami a nyár legnagyobb slágere a színes szempillaspirál, az essence-től.


Készítettem egy képet a csupasz pilláimról is, hogy legyen mihez hasonlítani a végeredményt.


A képen egy réteg található meg a szempilláimon, nem dúsítja és nem is nagyon hosszabbítja meg a szempillákat, de nem is ez a célja, hanem hogy színesek legyenek a pilláink. Nekem egy rétegeben nagyon jól fed, de a második réteg nekem egy kicsit sok és összeragadnak a pilláim. A tartóssága átlagos, olyan hat órát kibír, utána elkezd egy kicsit lepotyogni, de nem vészes.
Viszont az eltávolítása egy kicsit nehéz, mert a Micellás víz nem nagyon szedi le, de egy komolyabb sminkeltávolító könnyen elbánik vele.


Kipróbáltam úgy is, hogy milyen lenne ha felvinnék alá egy "alap" réteget, egy normális szempillaspirált. Nekem ez nem nagyon vált be, vagy inkább nem nagyon tetszett, mert egy koszos lila lett a végeredmény és már itt is kezdtek a pilláim összeragadni. "Alap" szempillaspirálnak az Avon - supershock max spirálját használtam, ami már szerepelt egy kedvences bejegyzésben (ITT).
Egyébként, ha élénkebbé szeretnétek tenni a szempillaspirál színét, ajánlok egy fehér színű spirált alapnak.


Nem tudom, hogy ti elgondolkodtattok-e azon, hogy ezeket a színes szempillaspirálokat, fellehetne-e másra is használni, mert én igen. Szerintem szuperül lehet használni "szemhéjtusként" is, én kipróbáltam és nagyon jól teljesít így is, ajánlom próbáljátok ki. A tus elkészítéséhez a Catrice - Gel Eye Liner Brush ecsetét használtam, ami most kifutótermék és 699 Ft-ért megvehetitek. Nekem már rég megvan és nagyon megvagyok vele elégedve.



Én nagyon megvagyok elégedve az essence színes spiráljával, mivel nagyon szép lila pillákat ad, ami nagyon nyárias, nagyon fiatalos és többféleképpen is lehet használni.
Csak ajánlani tudom mindenkinek főleg 349 Ft-ért és a Catrice ecsetét is.

Aliz  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése