2014. augusztus 20., szerda

Könyv várományok

Sziasztok!

Ma csak egy gyors és rövid bejegyzést szeretnék nektek csinálni amiben bemutatom nektek azokat a piros pöttyös könyveket amiket már nagyon várok. Igen mind piros pöttyös ugyanis ez a könyvkiadó nagyon jó ifjúsági könyveket ad ki és a külföldi megjelenés után egész gyorsan fordítják le azokat. Ma három ilyen könyvet muattok nektek amiket már alig várok.

Első könyv:


Jennifer L. Armentrout harmadik könyve a Luxen sorozatból, ami az Opál nevet viseli. Akik olvasták a legutóbbi könyves bejegyzésem azok tudják, hogy az első két könyvért odáig voltam és amikor megláttam, hogy a harmadik rész előrendelhető szinte madarat lehetett volna fogni velem. Alig várom, hogy Daemon és Katy történetét tovább folyatathassam. 


Második könyv:


Sarah J. Maas Éjkorona című könyve. Szintén ismerős lehet a szerző neve a legutóbbi bejegyzésemből. Ez a könyv az Üvegtrón című sorozat folytatása (annak is a második kötete). Annyira imádtam az Üvegtrónt. Az egyik legjobb high fantasy könyv amit valaha olvastam. És a második könyvre pedig mindenki azt mondja, hogy még az elsőnél is jobb.


Harmadik könyv/ Utolsó:


Michelle Hodkin Mara Dyer eszmélése című könyv. Amerikában nagyon nagy sikere volt ennek a történetnek és kint már a harmadik részt várja mindenki. Én is örömmel láttam, hogy nálunk szintén kapható lesz ez a könyv. 

Amit még ezekkel a könyvekkel kapcsolatban elmondanék, hogy örülök neki, hogy a borítók eredeti képükben jelennek mivel szerintem gyönyörű borítója van mindnek és nincs annál rosszabb, mint egy jó könyv egy csúnya borítóval. 

Ha érdekelnek ezek a könyvek akkor a könyvmolyképző honlapján érdemes szétnézni és megrendelni őket hiszen az Elit klubban egy hónappal hamarabb is elérhetitek ezeket a könyveket. 

Ha pedig szeretnétek még több ilyen könyves posztot látni akkor írjatok nyugodtan! 

                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                    Edina



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése