2014. augusztus 31., vasárnap

DIY | Back to School

Sziasztok Lányok! 

Tudom lehet, hogy elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de lehet hogy később is tudtok belőle egy kis ötletet meríteni. Tavaly volt egy teljes Back to School sorozatunk, de most ez sajnos elmaradt. 


Igazából nem fogok nektek újat mutatni, mivel szinte mindenhol ezt lehet látni, hogy hogyan készíts magadnak egy egyedi füzetet. Mindenki más módszert alkalmaz és én most megmutatom az enyémet.


Használati tárgyak:
- füzet, füzetek
- keményebb mintás dekorpapír (Hobbibolt, Ebay?) vagy mintás tapéta
- olló
- ceruza
- vonalzó
- ragasztó (Én bordűrragasztót használtam, mert ha te azzal valamit megragasztasz, az szinte ott is marad, de egyébként bármilyen ragasztót használhattok, de ne vegyetek meg, csak ezért egy komolyabb ragasztót. Egyébként ezt a ragasztót, kölcsönkaptam Apától.)
- ecset (bármilyen ecset jó)


Lemértem mekkorára kell levágni a lapokat, utána beragasztóztam a füzetet, ráraktam a kimért és levágott lapokat és kész is. Utána várjátok meg, amíg megszárad és azt ajánlom, hogy rakjatok rá egy kis nehezéket, hogy ne pöndörödjenek fel a füzetek.

Remélem tetszett ez a kis bejegyzés és tudtam adni egy kis ihletet.

Régebbi Back to School bejegyzések:
NOTD: 1. (ITT)
               2. (ITT)
- Makeup: 1. (ITT)
                 2. (ITT)
- Outfit: (ITT)
- Hair: (ITT)

Aliz   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése