2014. augusztus 24., vasárnap

Avokádó olaj vélemény

Sziasztok!
Ma egy általam régóta tesztelt természetes szérumról fogok beszélni nektek. Ez a természetes szérum elképesztően mélyhidratáló és az arc különböző problémáin tud segíteni. Ezek a szérumok nem mások, mint az olajok.

Az olajokat már az ókorban is használták az emberek szépségápolásra.  Abban az időben nem voltak még szintetikus anyagok és csak is a természet adta kincseket tudták alkalmazni. Például az oliva olaj használata nagyon is hétköznapi volt. Vagy gondoljunk kleopátrára aki kecsketejes fürdőt vett, illetve a mézet is előszeretettel használta bőre szépségének megőrzése érdekében.
Az olajok elképesztően jó mélyhidratáló anyagok és egyes olajok nem csak hidratálják, de segíthetnek is a bőr valamely problémáján. A jó dolog pedig, hogy ezeket az olajokat több féleképpen is lehet alkalmazni. Én például 3 hónapon át alakalmaztam az olajos arctisztítást és nagyon jól bevált nekem és az ősz kezdetével vissza is térek rá. (Ha szeretnétek róla bejegyzést akkor írjatok)
Én már többféle olajat próbáltam és ezek közül mindig egyet fogok nektek bemutatni. Ma pedig a számomra a legjobban bevált olajat fogom bemutatni. Jelzem nekem a többi olaj amiket majd bemutatok szintén nagyon jól bevált, de ez volt az ami az én arcom bőrhibáján is segített.
Ez az olaj pedig az (dobpergést)….. AVOKÁDÓOLAJ:



Nos akkor itt egy kis tudományos háttére az avokádóolajnak:
(minden információt erről az oldalról szereztem: http://cosmio.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=27&Itemid=34)
Az avokádó olaj 85%-ban telítetlen zsírsavakból áll. Igen magas az elszappanosíthatatlan összetevőinek aránya, valamint gazdag A, E és D vitaminokban is. A benne található fitoszterinek felépítésükben hasonlóak a bőrben található koleszterinhez. E tulajdonságoknak köszönhetően az avokádó olaj kiválóan ápolja a száraz, kirepedezett, ekcémás bőrt is, elősegíti a sejtmegújulást. Gyakran alkalmazzák érzékeny, gyulladásra hajlamos bőr esetén, illetve hegek kezelésére is. 
Érdekes és hasznos tulajdonsága az avokádó olajnak, hogy emulgeáló képességgel rendelkezik, azaz önmagában is képes bizonyos mennyiségű olaj és víz emulgeálására. Ez elsősorban az ún.hűtőkenőcsök (cold cream) készítésénél hasznos, ahol az avokádó olaj kiválóan segítheti a stabil emulzió létrejöttét.
Nos  akkor lássuk a medvét… akarom mondani a véleményem.
Én ezt az olajat az egyik kedvenc youtube gurumnál láttam. Az ő véleményére kerestem rá a neten utána olvastam és egy helyi herbáriában vettem egy üveggel belőle. Én az aromax avokádóolaját választottam mivel nem igen láttam más általam ismert márkától ilyen olajat.



Az üveg 50 ml olajat tartalmaz és 1490 ft-ért szereztem be. Ez elsőre soknak tűnhet, de valójában annyira keveset kell használni, hogy nagyon lassan fogy. Én egy héten 1-szer vagy 2-szer használom ez általában a bőröm állapotától függ. Na és hogy mi a véleményem. Csak jó. Ez az olaj elképesztően mélyen hidratálja a bőröm. Nekem kombinált bőröm van és a T zónám olajos, ezért erre a területre csak ritkán szoktam használni olajat. Az orcám viszont szeret kiszáradni főleg a hideg időben és ez az olaj télen nagyon jól kordában tartotta a bőröm. Aminek viszont nagyon örültem az egy másik tulajdonsága ami pedig a hegek elhalványítása és eltűntetése. Természetesen ez egy hosszabb folyamat, de én már az első használat után már láttam a különbséget és rájöttem hogyan tudom még jobban kifejteni ennek az olajnak a hatását. Ezt az olajat úgy használom hogy előtte jól átradírozom a bőröm méghozzá egy arctisztító kefével.



Ez a kefe gyengéd és mégis nagyon szépen eltávolítja az arcomról a szennyeződéseket és az elhalt hámsejtet. Ezzel megnyitja az „utat” az olajnak ami így képes lesz ápolni és hidratálni. Nekem nagyon sokat használt a hegeimen amiket még a sotret használata okozott.
Régebben borzalmasan szégyeltem a bőröm a hegek miatt, de ez az olaj rengeteget segített rajta és már sokkal kevésbé van  önbizalom hiányom a bőröm miatt.
Ezt az olajat amúgy lehet használni a bőrünk bármelyik területén, nagyon jól ápolja a hajat és akár szemfestéklemosóként is lehet használni, habár szerintem ahoz egy kicsit drága.
Remélem érdekesnek találtátok ezt a bejegyzést és ti is kipróbáljátok ezt az olajat.
Legközelebb a kókuszolajról fogok nektek beszélni!
Ha bármi kérdésetek/kérésetek van csak írjatok!

Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése