2014. augusztus 5., kedd

Nyári könyves kedvenceim

Sziasztok!

Elnézést kérek azért, hogy mostanában jól eltűntem, de nagyon hosszú és nehéz időszakon vagyok túl és most már nincs sok hátra és kezdődik az újabb hosszú és nehéz időszak. Mostanában ki sem látok az egyetemi levelek és a költözés következtében kialakult idegesség miatt amikor csak időm támad lehuppanok olvasni. Legalább amíg olvasok addig sem kell ezekre a dolgokra gondolnom, hanem egy új világba képzelem el magam (Jól hangzik ugye?). Ezen a nyáron elég sok könyvet sikerült olvasnom és ezek közül elhoztam az eddigi top 5-öt. Még most is olvasok (épp a csontváros várja, hogy befejezzem), de egy párat gondoltam, hogy bemutatok nektek. Lesz majd még egy júliusi kedvencek is tőlem, elég valószínű, hogy holnap. Na de lássuk is!

Az első könyvet szerintem már mindenki ismeri, hiszen a csapból is ez a könyv folyik:


Így van John Green Csillagainkban a Hiba című könyve belopta magát a szívembe. Én alapjáraton nem szeretem a szerelmes könyveket/filmeket, de ez a könyv egyszerűen elképesztő. A nyelvezete teljesen megfelel a mai fiatalok világába, a sztori tökéletesen be tudja lopni magát az ember elméjébe és a karakterek is borzasztó szerethetők a maguk bajaival is. Én a könyv olvasása közben sokszor észre vettem, hogy meg is feledkezek arról, hogy a karakter a rákkal harcol. Nekem inkább a megtalált boldogság maradt az elmémben ilyenkor. Én azt mondanám, hogy 5/5. ( A filmet is megnéztem és azt kell mondjam, hogy kifejezetten jóra sikerült, érdemes megnézni) Tehát ezt a könyvet bátran ajánlom mindenkinek aki esteleg még nem olvasta volna.
A második könyvhöz olyan érzelmek fűznek amit megmagyarázni nem is tudok:


Ez pedig nem más mint az Üvegtrón Sarah J. Maas-tól. Eddigi legjobb fantasy könyvem az évben. Szerintem az is marad. A történet egy lányról szól aki a legnagyobb bérgyilkos a birodalomban. A király úgy dönt,hogy egy versenyt rendez bűnözőkkel.Aki nyer az a király embere lesz és jutalmául pénzt és megváltást kap a bűneiért.  Minden méltóságnak megvan a jelöltje. A főszereplő lány a herceg jelöltje. A történet pedig erről a versenyről és különböző misztikus eseményekből áll. Az írás nagyon jó. A karakterek is kifejezetten szimpatikusak. A főszereplő csaj például annyira kemény csajszi, hogy nem lehet nem szeretni. Én mindenkinek ajánlom, de aki fantasy fan annak kötelező elolvasni. 5/5 (mi más is lenne?)


A harmadik ( két) könyv részei egy sorozatnak aminek már alig várom a harmadik részét:


Ez pedig Jennifer L. Armetrout Luxen sorozata és abból is az első és a második könyv. Az első könyv az Obszidián nevet viseli, míg a második könyv neve Ónix. A történet Katyről szól aki elköltözik özvegy anyukájával egy kis városba. A lánynak természetesen teljesen új ez a környezet és szeretne barátokra lelni. Már a beköltözés után egyből találkozik is a szomszéd sráccal aki annak ellenére, hogy elképesztően helyes egy nagy tapló is. A fiúnak amúgy van egy húga, aki viselkedésében totális ellentéte a bátyának. A srác ( Daemon) illetve a húga idegenek. Egy baleset után pedig Daemon megjelöli Katyt fénnyel ami miatt meg kell védeni őt a rossz alienektől. Szóval a csajszi kénytelen minden idejét feláldozni, hogy egy szuper szexi taplóval lógjon ( nem rossz mi?). Nekem nagyon bejött ez a sorozat és a könyvmolyképző kiadónál már előkészületben van a harmadik könyv amit elő is rendeltem. Szóval 5/5.

Az utolsó könyv amit most bemutatnék nektek nem más mint........ (dobpergés):


Vámpírakadémia Richelle Mead-től. Fúú hol is kezdjem? A történet Lisaról és Roseról szól. Lisa vámpír Rose pedig a védelmezője. Igen minden vámpírnak van egy védelmezője, aki felelős a védencéért. Ez a rendszer természetesen azok ellen a vámpírok ellen kell akik a sötét oldalt képviselik és egy vámpír halálával örök életet akarnak maguknak tudni. Roset és Lisát a sztori elején visszatoloncolják a suliba ami mágiával van védve a gonoszok ellen. Igen ők ketten megszöktek! A történet pedig arról szól, hogy hogyan próbálnak meg visszailleszkedni és közben persze egy csomó különös dolog történik velük. Szerintem az eleje a könyvnek egy kicsit unalmas, de a vége elképesztően jóra sikerült és a sorozatot pedig kifejezetten szeretik. Alig várom, hogy tovább olvassam ezt a sorozatot. Szóval: 4,5/5. Amúgy megnéztem utána a filmet belőle ami kifejezetten rossz volt (csak a zenék jöttek be belőle) 



Szóval ennyi lettem volna! Holnap jelentkezem a Júliusi kedvenceimmel. Ha van bármi könyv amit ajánlotok, csak írjatok!

Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése