2014. augusztus 7., csütörtök

Teszt | Catrice - 56 Minter Wonderland

Sziasztok Lányok! 

Mára egy kifutó Catrice körömlakkot hoztam nektek, ami nem sokáig lesz elérhető a polcokon. A Catrice legtöbb kifutó terméke 699 Ft-t ba kerül. 


Na de térjünk rá, mit is tud ez a lakk. Két réteg kell a tökéletes fedéshez, az első réteg nagyon csíkozz és oda kell figyelni, hogy mennyi körömlakkot viszünk fel a felületre, ráadásul az ecsete sem könnyíti meg a munkánkat. Mivel széles, lapított, durva szálakból áll és nem szépen van levágva és kicsit összevissza állnak a szállak. A tartóssága borzalmas másnapra már egy helyen lepattant a lakk és után csak egyre rosszabb lett a látvány. Nekem a piszkos türkizes színe nagyon tetszik, de a minőségével nagyon nem vagyok megelégedve.


A gyűrűsujjamra a waterfall technikát használtam, amihez csak egy díszítőecset kell. Először 3 rétegben felvittem a körmeimre a Lovely fehér lakkját és utána a díszítőecsettel vonalakat húztam, fedőlakkal véglegesítettem és kész is a manikűr.



Használt lakkok:
- Lovely Classic - Nr.25
- Manhattan Lotus Effect - 21G
- Catrice - 56 Minter Wonderland
- NYC - 038 Blue.L.ita

Aliz   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése