2013. december 2., hétfő

Novemberi kedvencek

Sziasztok! 
Ma a novemberi kedvenceimet hoztam el nektek (időben). Kezdjük is:


Ebben a hónapban nagyon megszerettem a Got2Be sós hajformázóját, amit nagyon megszerettem. Nekem nagyon vastagszálú a hajam, ezért a hullámokat mindig kidobja és egyenes akar maradni, de ez a csodaszer segített. Nagyon szép hullámokat ad és sokáig meg is maradnak. Nagyon szeretem az Essence parfümjeit és novemberre ki is használtam az előzőt ezért vettem egy újat. Nagyon jó friss és virágos illatú.


Nagyon felkapott lett az Estrea márka, szóval gondoltam én is kipróbálom. Úgy döntöttem, hogy a kamillás arckrémet veszem meg amely érzékeny bőrre lett előállítva. Nagyon olcsó volt és nagyon jó. Finom illat és jó hidratálás jellemzi. Én csak ajánlani tudom. Másik kedvencem az Akneroxid 5 krém lett, amiről most nem beszélnék sokat, mivel egy külön posztot fogok róla írni, mikor már elég régóta használom. Nekem nagyon száraz a szám ezért is szeretem a Labellokat. Már régóta nézegettem a mézes-tejes illatosításút, de mindig drágának találtam. Viszont most egy jó akció volt rá és nagyon szeretem. Jól hidratál és isteni az illata. 


Nagyon megszerettem a fényes ajakbalzsamokat az Essenctől. Ők az új kiadás részei és imádom őket. Hat árnyalat van belőlük, természetesen nekem mind a hat megvan. Nem sok színt adnak a szájnak nem is olyan nagyon hidratálók, de isteni az illatuk és nagyon olcsók. 


Nem sok sminket használtam ebben a hónapban, de ezt a kettőt nagyon megszerettem. Az első az egy Noname duo szemhéjpúder (lekopott róla a felirat), de nagyon szeretem a színeit és jó a pigmentáltságuk is. 
Essence új kollekciójából a szempillaspirált is megvettem és nagyon megszerettem. Természetes pillákat varázsol ami nekem elég is egy szimpla sulinapra. 


Nagyon szeretem a díszes hullámcsattokat. Őket sokat hordtam ebben a hónapban.


Az Éhezők Viadalát már októberben kiolvastam, de az előző kedvenceket Aliz írta, szóval ez kimaradt akkor. Nagyon szeretem, megérte az árát. A Claudia Carroll könyv kifejezetten jó azoknak akik beleuntak a romantikus könyvekbe és filmekbe. Ezt is csak ajánlani tudom. Agatha Christie könyveit nagyon szeretem és ezt a könyvet egy antikváriumban találtam, kemény 400 Ft-ért (a boltban 2000-nél kezdődnek az ilyen könyvek). Szerintem érdemes mindenkinek szétnézni az antikváriumokban, mert sok kincset lehet találni. A könyvet olvasom most is, még nem olvastam ki, de nagyon tetszik eddig. 

Hát ennyi lenne ez a kedvencek bejegyzés. Remélem tetszett. 

Edina




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése