2013. december 30., hétfő

3in1 teszt

Sziasztok! 

Ma nem egy, nem kettő, hanem három termék tesztjével érkeztem hozzátok! Elnézést, hogy mostanában nem igen jelentkeztem, de utolsó év a suliban és örülünk minden egyes szabadidőnknek! Na de lássuk is:

1. tesztalany: Avon Ultra Sexy parfüm


Ezt a parfümöt nem olyan rég rendeltem, de már régebb óta szemezgetek vele. Kaptam is belőle kis mintát és imádtam az illatát. Az illata finom édes, ami miatt nagyon szeretem ( nem szeretem a fűszeres parfümöket). A csomagolása nagyon szép, a kis fekete virág a tetején megakadályozza, hogy a fúvóka lenyomódjon és a parfüm kifújódjon, szóval táskában is tárolhatjuk. Az árára sajnos már nem emlékszem mert ráadásul akcióban vettem. 


2. tesztalany: Got2be Sea Salt spray: 


Róla már beszéltem a novemberi kedvencek posztban, de nem sokat árultam el. A csomagolás eszméletlen, mint minden Got2Be terméké. Az illata nagyon jó. Nekem nagyon bevált, mert az én vastagszálú hajamon nem sok minden segít, de ez tényleg nagyon szép természetes hullámokat varázsol. Én úgy használom, hogy a száraz hajamat jó alaposan befújom vele, majd hajhabbal segítek abban, hogy a hullámok tartósak is legyenek. Úgy emlékszem olyan 1500 Ft körül vettem. Én csak ajánlani tudom!!!


3. tesztalany: Garnier Roll-on korrektor szemalatti karikákra: 


Ilyen az adagolója 

Ilyen a kezemen

Ezzel a korrektorral is már jó ideje szemezek. Nemrég azonban a Rossmann-ban nagy akció volt mindenféle arcápolási termékre és ez is köztük volt és valami (az eredeti árához képest) nevetséges 1000 Ft-ért vettem meg. Nekem nagyon bejött. Hűsíti a szemem alját és nagyon jól eltünteti azokat a borzalma karikákat. Én a light árnyalatot használom, mert a szem alá mindig VILÁGOSABB árnyalatot kell használni, mint az arc többi részére. 



Ennyi lenne mára ez a bejegyzés. Remélem tetszett nektek! Ha bármi kérésetek/ kérdésetek van írjatok!!! 


Edina 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése