2013. december 27., péntek

Teszt: Avon - plum seduction

Sziasztok lányok! 

Ma végre eljutottam odáig, hogy megírjam ezt a bejegyzést. Ezért hoztam nektek egy Avon lakkot. Lassan idejét se tudom már, hogy mikor fotóztam be, ezt a manikűrt. Nagyon nem szeretném tovább húzni a dolgokat, ezért csapjunk bele a lecsóba. 


Ez az Avon lakk is, mint a többi, a szokásos kinézetével, a szokásos 12 ml-s kiszerelésével kapjuk meg. A becses neve plum seduction. Két réteg elegendő a tökéletes fedéshez, ami aránylag gyorsan és fényesre szárad. Tartósságára nem lehet panasz, mert 1 hétig volt a körmeimen és semmi baja nem volt. Önmagában kicsit unalmasnak tartottam, ezért az essence- night in vegas lakkjával dobtam fel. Nem szeretnék többet írni és nem is nagyon tudok, ezért beszéljenek helyettem a képek. 




Használt lakkok:
- Avon - plum seduction
- essence - 08 night in vegas

Aliz   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése