2013. november 23., szombat

Haul - Az elmúlt hónapok szerzeményei

Sziasztok! 

Ma egy olyan Haul bejegyzéssel készültem nektek, ahol az elmúlt 2 hónap vételeit mutatom meg. Ebben az időszakban volt egy Glamour Napok is, de arról már írtam egy bejegyzést, és volt egy Joy Napok is amit nem használtam ki. Na de lássuk milyen újdonságokkal gyarapodtam az elmúlt időszakban. 

Flormar: 
Azt tudnotok kell, hogy én gyulai vagyok és a környékünkön egyedül csak Szegeden lehet Flormar pultot találni és, ha eljutok egy pulthoz, akkor be kell vásárolni, szebbnél szebb lakkokból. Most is így történt. 
Majd folyamatosan lesznek a lakkokról bejegyzések, csak túl kevés az idő és túl sok a körömlakk. 
Az egyik duo chrome lakk már bemutatkozott, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor ITT megnézhetitek. 


Claire's:
A Claire's-be se sokszor jutok el, sajnos, pedig mindig olyan jó dolgok vannak. Vettem egy kislányos hajpántot, amit imádok, két fülklipszet és egy körömlakkot. Ha nem vettem volna meg a lakkot, akkor nem is én lettem volna.




Rossmann:
A Rossmannban többször is megfordultam az elmúlt időszakban, de sokszor üres kézzel távoztam, de nem mindig. Legutoljára Garnier BB krémért mentem be, mert le volt értékelve és az előző kifogyóban van és nekem ez vált be. A körömlakkok csak úgy jöttek velem.


A körömmatricát és a szegecseket, azért hoztam el, mert le voltak értékelve és úgy gondoltam hátha jó lesz valamire.


Avon:
Az Avonnal mostanában nem vagyok megelégedve, mert nem azt küldik, amit megrendelek és mintha a minőségük is romlott volna. Ezt a két lakkot is csak, azért vettem meg, mert pofátlanul le voltak értékelve. 459 Ft volt egy darab - gondoltam egy próbát megér.


Oriflame
Az Avon ősellensége. Az Oriflameből nem nagyon szoktam rendelni, mert nem nagyon ismerem a termékeket és talán egy kicsit drágább, mint az Avon. A rúzsról és a körömlakkról is lesz, majd teszt valamikor, csak legyen időm és legyen jó fények. 


New Yorker:
A New Yorkerben valahogy nagyon elszálltak az árakkal, ránéztem az árra - és úgy gondoltam ennyit nem ér meg, az adott termék. De vettem egy farmer inget, ami le volt értékelve, és egy táskát. 




Mint láthatjátok most is besegített valaki a fotózásba. Liza mindig ott van, ahol nem kellene. :)
Remélem tetszett ez a bejegyzés, ha bármire kíváncsiak vagytok, csak írjatok.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése