2013. december 4., szerda

Party smink

Sziasztok!
Ma egy bulis sminket hoztam el nektek, amit akár még egy bálra is elkészíthettek. Kezdjük is:

Van rajtam felső, csak pánt nélküli 




Nagyon egyszerű volt elkészíteni. Először lealapoztam az arcom, majd korrektor és púder követte. Aztán a szemhéjamat alapoztam le és húztam egy fekete tusvonalat egy krémes szemceruzával. A vonal belső részére egy világos lila, a külső részére pedig egy sötét lilát vittem fel. A krémes szemceruzából felvittem egy v alakot a mélyítővonalamhoz. Erre is rámentem a sötét lilával és szépen elmaszatoltam, füstösítettem. Aztán egy fültisztító pálcikával megigazítottam a széleket. Majd a szemhéjam azon részére ahol nem volt szemhéjfesték felvittem a púdert, amit az arcomra használtam. Az alsó szempillasornál megint sötétlilát használtam és a vízvonalam külső felét kihúztam fekete szemceruzával. Majd spiráloztam jó vastagon. Az arcomra bronzosítót és highlightert használtam,hogy napsütötte legyen az arcom hatása. A számra pedig egy nude rúzs került.

A használt termékeket sajnos nem fotóztam le.

Ennyi lenne remélem tetszett nektek. Ha bármi kérésetek van írjatok!

Edina




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése