2013. december 7., szombat

Az első Butterfly lakkom

Sziasztok! 

Nagyon sajnálom, hogy így eltűntem, de sajnos meghibásodott a gépem és ezért, nem tudtam írni, de most már minden rendben van és elhoztam nektek, az első Butterfly lakkomat, ami nem lesz a kedvenc lakkom. Ezt a lakkot az egyik barátnőmtől kaptam születésnapomra, már régen leteszteltem, de csak most jutottam oda, hogy megírjam ezt a posztot. Na de lássuk miről is van szó. 


Az üvegben 18 ml lakk van, ami rengeteg és nagyon jól néz ki az üvegben. Kibontom és nagyon büdös, van még egy büdös lakkom, ami gyönyörű, de az ember elájul tőle. Felkentem az első réteget - gondoltam ezzel nem lesz baj, de rosszul hittem. Felkentem a második réteget, de mintha nem is lenne második réteg és alig tudtam volna egyenletesen felkenni. De ami ezután következett, alig akart volna megszáradni. A harmadik rétegről már ne is beszéljünk. 


A tartóssága is borzasztó, a képek másnap készültek, de már a körömvégeinél meg volt kopva a lakk. Mivel nem száradt meg, ezért a felületén különböző sérülések is keletkeztek. Összességében nem éri meg azt a sok vesződséget, amit okoz, lehet hogy olcsó és sok van lakk van egy üvegben, de a látvány se elragadó.


Remélem tetszett ez a negatívabb, kritikusabb bejegyzés.
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése