2014. január 2., csütörtök

Oriflame - Reflecting Silver

Sziasztok Lányok! 

Először Nagyon Boldog Új Évet Kívánok nektek, teljesüljön minden kívánságotok és vágyatok. Úgy gondoltam az új évet kezdjünk egy csillogó körömlakkal. 


Mint láthatjátok egy Oriflame lakkot hoztam nektek mára. Az üveg 5 ml lakkot tartalmaz és akciósan 999 Ft-ba kerül, egy kicsit sokkalom érte az árát. 
Én a Reflecting Silver-t vettem meg. 3 réteg kell a tökéletes fedéshez, 
de 2 vastagabb réteg is elég lehet, de nagyon gyorsan szárad, ami nagyon szomorú benne, hogy nem szárad annyira fényesre. Viszont a tartósságára nem lehet semmi panasz, 5 napig nagyon jól bírta, minimális kopással.  


Az igazság szerint én többet vártam el a lakktól, azt vártam, hogy sokkal csillogóbb, sokkal holografikusabb lesz, de így is nagyon szép lakk, de többet vártam el. Az alsó képen látszik, hogy amint árnyék éri, már nem érvényesül annyira a holografikus hatás. Gondoltam feldobom pár lila kővel a manikűrt.




Összességében nagyon jó lakk, attól függetlenül, hogy másra számítottam. Érdemes beszerezni egyet a kollekcióból, ha megtetszett.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése