2013. augusztus 1., csütörtök

Autóbarát szépség!

Sziasztok!

Ma gondoltam hozok nektek egy olyan sminket amit nyugodtan viselhettek egy utazásnál a tikkasztó afrikai melegben is! Tudom a legjobb smink nélkül utazni egy ilyen időben, de sajnos a hajnali ötös kelés után nem úgy nézünk ki ahogy szeretnénk! Ez egy olyan smink amit észre sem veszel ha lefolyik rólad, illetve ha érzed akkor egy törlőkendővel vagy papírzsepivel ( kinek mi akad a kezébe) simán letudod törölni! Nem is kell sok eszköz hozzá (akár a kocsiban is elkészítheted) és nagyon gyors az elkészítése is! Lássuk is:

Egy kicsit javított a gép az arcomon! 

Az elkészítése baromi egyszerű most csak egy korrektort és egy púdert használtam az arcomra, hogy a lehető legjobban tudjon lélegezni a bőröm. Amit elengedhetetlennek találok az a szemöldök, tehát "megrajzoltam", vagyis csak kitöltöttem az űrt a szemöldökömben. A belső szemzugomba, a szemem közepére és a szemöldököm alá highlightot tettem és az almácskám fölé is az arcomon. A számra ajakbalzsamot, majd egy élénk szájfényt használtam! 

Nagyon fontos a napvédelem szóval ne felejtsétek el a naptejet és az UV védős ajakápolót

Használt termékek
-> essence szemöldök formázó szett
-> essence púder ( még a virágos kollekcióból) 
-> oriflame szájfény: dinnye illatú

A dinnyés szájfény neki is bejön :)
Remélem tetszett a smink! Ha bármi kérésetek van írjatok! Jó utat és sok sikert a sminkhez! 

Edina




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése