2013. augusztus 14., szerda

NOTD | Limonádés körmök

Sziasztok!

Ma egy körmös bejegyzéssel készültem. Bocsánat, hogy így eltűntünk egy hétre.
Amikor ez a köröm készült, akkor tombolt legjobban a nyár, kellemes 40°C. (Gyulán még mindig nem volt eső és a felhők jönnek és tovább mennek. )  Ez a köröm úgy született meg, hogy sárgát is akartam meg zöldet is és ezután úgy gondoltam, hogy miért ne lehetne ombre? és így született meg ez a manikűr.


Természetesen lealapoztam a körmeimet. Azután felkentem a Lovely Nr. 25 fehér lakkját és ezután jött a szivacs. Fedőlakkal véglegesítettem és egy lime körömdíszt raktam a gyűrűsujjamra. 



A szivacsos technikát nagyon ritkán szoktam használni, mivel nekem egy kicsit pepecselős, de az eredményért, amit kapunk megéri. Nekem nagyon tetszik az eredmény igazi nyári manikűr lett.



Használt lakkok :
Manhattan - 030 Wowsabi!
She - 003 in Wow-Farben 
Avon - Sunshine
Lovely - Nr. 25 

Remélem tetszik a manikűr. Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok és én válaszolok. Ha kíváncsiak vagytok valamelyik körömlakkra, írjatok és én csinálok tesztet.

                                                                                                                Aliz  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése