2013. július 30., kedd

Szívószálas technika

Sziasztok!

Ma egy körmös bejegyzést láthatok. A szívószálas technikát már rég ki akartam próbálni. A hétvégén kipróbáltam és nekem nagyon tetszik az eredmény. Legközelebb más színekkel is elkészítem ezt a manikűrt. Legalább másfél óra volt az elkészítése és a maradék körömlakk leszedése, mert mindenhova ment a festék. Na de lássuk mi lett az eredmény.





Használt lakkok: 
Természetesen használtam alaplakkot és fedőlakkot is.
Fehér: Jollie France
Lila: Essence - 149 hello marshmallow!
Rózsaszín: Rimmel - 247 isn't she precious?
Kék: NYC - 038 Blue.L.ita
+
a szívószál 

Ő Liza az új családtag, 5 hetes múlt és nagyon hiperaktív :D

Nem sikerült a legjobban, még gyakorolni kell.
Remélem tetszett a manikűr és remélem elkészítitek majd.
Ha van valami kérdésetek írjatok és válaszolok.
Aliz   





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése