2013. augusztus 20., kedd

Augusztus 20-ai körmök

Sziasztok! 

Ma augusztus 20. alkalmával, gondoltam készítek nektek egy különlegesebb manikűrt. 
Ha augusztus 20. akkor nekem természetesen Szent István, az államalapítás és az új kenyér ünnepe jut eszembe. Többnyire, manapság sok embernek a szabad napot és a tűzijátékot jelenti. 


A körmeimre az esti tűzijátékot szerettem volna megjeleníteni, de nem nagyon sikerült. A fejemben jobban nézett ki, de megint kapkodtam, mint mindig. A mutatóujjamon szerintem sok lett az arany és nem terült szépen, ezért nagyon elrontottam, de remélem így is tetszik nektek.



A fekete alapnak a Moyra 35-ös lakkját használtam.
Ha bármelyik lakk neve érdekel írjatok és én válaszolok. 
Remélem azért tetszett ez az alkotás.
Aliz   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése