2013. augusztus 7., szerda

Pókhálóba akadt a szemem!

Sziasztok!
Tudom a bejegyzés címe nem egészen azt takarja amiről valójában szó lesz ugyanis ez egy pókember inspirálta smink lenne. Alizzal nagyon szeretjük a képregényhősöket ( filmek formájában természetesen). Ennek a sminknek is az ötlete Aliztól jött aki egy honlapon mutatott nekem különböző szuperhős inspirálta sminket. A smink amit ott láttam másabb, mert gondoltam ahány ház annyi szokás alapon és is magamra szabom a sminket. Ez a smink nagyon jó halloweenre és farsangra ( igaz ezek még odébb vannak). Lássuk is a sminket:

                                        



A szememet először lealapoztam ( pro. tipp: használjatok fehér szemhéjalapozót vagy fehér szemhéjkrémet vagy egy fehér szemceruzát, hogy a színek sokkal szebbek legyenek), majd egy fekete szemhéjpúderral megrajzoltam a szemöldökömet. Az egész mozgó szemhéjamra egy piros színt (1.)  vittem fel.  Aztán a mélyítővonalam fölé egy kék színt (2.) vittem fel  (kicsit hosszabban, mint ahogyan szoktam) A mélyítővonalamra egy fekete színt (3.) vittem fel ezzel is drámaibbá téve a sminket. A kék színt (2.) még az alsó szempillasoromhoz is felvittem és a szemhéjpúderek lezárásául egy ezüst színt (4.) vittem fel a belső szemzugba (de ezt nem muszáj megcsinálnotok). Aztán egy fekete szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalamat. A felső szempillasoromnál húztam egy tusvonalat. Mikor ez megszáradt a külső szemzugtól kiindulva 4 vonalat húztam és ezeket "összekötve" még húztam 3 kicsi vonalat ( tipp: a vonalak ne legyenek egyenesek és a kis vonalak kezdődjenek egy pontból). Miután ez is megszáradt még egy szempillaspirált használtam és kész is volt a szem! Szerintem egy műszempillát még kíván ez a smink, de sajnos ez nekem nem volt most itthon. (+ tipp: az arcotokat a szem elkészítése után alapozzátok le, hogy a lehullott festék eltudjátok tüntetni. Az arcotokra ne vigyetek föl semmi színt, és a szátokra is egy nude rúzst vigyetek fel, ha nincs akkor kenjétek be a szátokat ajakbalzsammal és a korrektorotokból egy kicsit vigyetek fel, ez tökéletesen fog illeni az arcotokhoz és nem vonja el a figyelmet a szemről).

Használt termékek
-> 108 színű paletta
-> miss rose tus 
-> essence szempillaspirál 

Remélem tetszett a smink és ti is elkészítitek! Ha bármi kérésetek van írjatok! Ja és vigyázzatok a pókokkal! ;) 

Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése