2013. augusztus 15., csütörtök

Aranyos vagy drágám! (smink)

Sziasztok!
Ma egy egyszerű, nyári sminket hoztam nektek! Ezt a sminket még a múlthéten csináltam és azóta tartogatom nektek, de most végre megmutatom nektek! Számomra ez a smink elég természetes ahhoz, hogy végig sétáljatok benne az utcán és learassátok a babérokat! Nekem a színe nagyon nyáriasan hatnak és nem hiába a kedvenc színem az arany ( de csak a szememen). No nézzük is:

Imádom ezt a fényképezőt, hogy ennyire javít a bőrömön :D



A smink nagyon egyszerű (amint már mondtam 100-szor, ez az Edina) először a szokásos alapozással kezdünk, amit sose mutatok nektek, mert úgy gondolom, hogy mindenkinek más válik be ( ez olyan mint az arcápolási termékek). Ha a szemhéjat is lealapoztátok akkor jöhet az világos arany szín (1.) amit az egész mozgószemhéjra vigyünk fel. Második lépésben egy óarany színt (2.) vigyünk fel a mélyítővonalba. A szememre én még egy szemhéjtust vittem fel, illetve az alsó vízvonalamra egy fekete szemceruzát használtam. Az elmaradhatatlan szempillaspirált sem felejtettem el! Az arcomra bronzosítót használtam a halántékomtól az almácskám külső széléig (én mindig itt szeretem használni). A számra pedig egy nude szájfényt vittem fel! 

Használt termékek
-> Miss Rose szemhéjpúder paletta
-> Noubeier mono (márványos Aliz!)
-> NYC bronzosító a jól ismert sunny árnyalatban
-> Artdeco filces tus 
-> Manhattan szájfény

Ennyi lett volna a smink! Remélem tetszett nektek! Ha bármi kérésetek/ kérdésetek van írjatok!

Jaj és itt az én legjobb barátom ( na jó, csak az egyik):

PAJA   :) :)


Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése