2014. július 10., csütörtök

Teszt | Moyra No. 255

Sziasztok Lányok!

Igen, egy újabb rózsaszínű lakk vagy is rózsaszínes hololakk a Moyra No. 255, és tényleg a rózsaszínes korszakomat élem, természetesen csak körömlakkokban. 


Végre én is kipróbálhattam a Moyra hololakkját, olvastam róla sok jó és egyben rossz dolgokat is, elég vegyes érzelmeim voltak és vannak a körömlakkal kapcsolatban. Gyorsan szárad, kettő réteg elegendő a tökéletes fedéshez, de nekem is mint sokan másoknál a második réteg felszedte az alatta lévő réteget, jó leszedtem újra kezdtem. Nagyon örültem, miután végeztem ezzel a sok macerával, de viszont a látvány mindent megér, igaz nem a legtökéletesebb hololakk és legszebb, de az ár értékével megegyezik.


A gyors száradás mellett még hosszú tartósságot is ígér és ez is pipa, mivel öt napig volt a körmeimen és csak itt-ott kopott meg egy picikét.
Szóval összességében egy 600 Ft-os lakk, ami egész jó teljesít, kivéve azt az egy nagy hibáját, hogy felszedi az alatta lévő réteget.



Sajnos nem tudtam lefotózni az igazi pompájában, de azért próbálkoztam, a valósságban ennél sokkal élénkebb.


Keressem a "tökéletes" fedőlakkot, ami nem mossa el a mintákat és gyorsan szárít. Várom az ötleteiteket itt kommentben vagy az e-mail címünkre: beautyandfriends13@gmail.com

Előre is köszönöm, majd válaszaitokat. :) 


Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése