2014. július 18., péntek

Teszt | Miss sporty - 541

Sziasztok Lányok! 

Mint tudjátok, sokan keressük a tökéletes fehér, sárga és barack színű lakkokat, ami két rétegben fed, nem csíkoz és gyorsan szárad, ami szinte lehetetlen. Mára hoztam nektek egy miss sporty lakkot, pontosabban az 541-est, ami egy barack színű lakk.


Nekem még nem nagyon voltak miss sporty lakkjaim, most három miss sporty lakkom van, de nem a kedvenc márkám. Ez a lakk ugyanúgy, mint a többi nagy csalódást okozott, de nem is vártam el tőle sokat.
Három réteg kellett a tökéletes fedéshez, de a harmadik réteg is csíkozott még, pedig nagyon óvatosan festettem. 


A száradása borzasztó, miután kifestettem a körmeimet még három óra múlva is be lehetett nyúlni és könnyen tönkre lehetett tenni, ezen kívül másnapra teljesen szövetmintás lett. Ez még nem is olyan nagy baj, de a tartóssága is borzalmas, mivel három nap utána egy hatalmas nagy darab jött le a körömlakkból, de már előtte is megkopott itt-ott. Egyébként a lakk tíz napig ígér tartós fedést, de ez a lakk még a közelében sem járt.


Szóval összességében borzalmas egy lakk, igaz szépnek szép, de nagy sok macera van vele.



Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése