2014. július 21., hétfő

NOTD | Graffiti nails

Sziasztok Lányok! 

Már nagyon, nagyon rég készítettem egy igazi manikűrt, mivel eddig szinte csak arra értem rá, hogy kifessem a körmeimet és kész, de most volt egy kis időm és végre el tudtam készíteni egy rendes manikűrt. 


Már nagyon rég ki akartam próbálni a Graffiti manikűrt és most elérkezett az ideje. Nem nehéz elkészíteni és nem is nagyon időigényes, de viszont nagyon látványos tud lenni.
Először lealapoztam a körmeimet, majd jött három fehér réteg lakk és utána jöttek a színek lakkok. Az a lényege az egész manikűrnek, hogy az ecsetről nagyon le kell szedni a festéket, ahhoz hogy ilyen eredmény érjetek el. Nem muszáj külön ecsetet használni, teljesen jó, ha a körömlakk ecsetét használjátok, de akkor nem lesznek annyira egyformák a vonalak, én most a lakkok ecseteit használtam.
A végén fedőlakkal fixáltam az egészet és kész is.


Azt ajánlom, hogy vagy élénk színeket válasszatok vagy pedig csak pasztell színeket, mivel ha vegyesen választjátok, akkor lehet hogy az élénk színek nagyon elfogják nyomni a világosabb színeket. Én is használtam egy pasztell menta színt, de szinte láthatatlan a többi lakk mellett.



Használt lakkok:
- Lovely Classic - Nr. 25
- Avon - Coral reef
- Avon - Sunshine
- Flormar wet look - WL02 (már szerepelt egy bejegyzésben ITT)
- Rimmel - 840 Blue eyed girl (már szerepelt egy bejegyzésben ITT)
- Essence - 033 oh my glitter!
                                   
   Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése