2013. július 25., csütörtök

Natúr smink


Sziasztok! 


Ma végre láthattok egy sminket ami egy egyszerű, akár mindennapokra is elkészíthető smink. Igaz én nem használok mindennap szemhéjpúdert, sokszor még szempillaspirált sem. Ezt a sminket azonban arra az alakalomra készítettem, hogy színházba mentem. Nem vagyok egy színházba járós ember most is csak annak volt köszönhető, hogy elmentem mivel a laár pour l'art társulat előadását lehetett megnézni! Nagyon szeretem őket, már kicsi korom óta ( a tv-ben mindig néztem Besenyőéket) és egy élmény volt elmenni az előadásukra (igaz már kicsi koromban is voltam egy előadásukon). Na nem dumálok tovább mutatom a sminket:




A fények nem voltak tökéletesek, de azért egész jól kivehető  :)






Csináltam egy "arcos" harcos képet is :)
A smink elkészítése nagyon egyszerű: első sorban megteremtettem a "tökéletes alapot", ami abból állt, hogy használtam egy BB krémet, egy korrektort (a bőrhibákra) illetve használtam egy púdert is.

A szememet előbb lealapoztam, majd egy világos pezsgőszínt (1.) használtam az egész mozgó szemhéjamra. 
Majd a mélyítő vonalamba egy világos és egy kicsit sötétebb barna szín (2.) keverékét használtam. Végül a külső szemzugba egy sötét barna színt (3.) vittem fel, ezzel is mélyítve azt a részt és ugyanezzel a színnel húztam ki az alsó szempillasorom külső felét. végül a 2 barnát egy kicsit eldolgoztam. A szememet egy fekete szempillaspirállal fejeztem be. A számra egy barackos-nektarin színt használtam. 

Használt termékek
-> 108 színű paletta
-> essence szempillaspirál
-> artdeco szemhéjpúder bázis
-> avon rúzs: frosty nectar 


Ennyivel be is fejezném ezt a sminket. Jaj még egy dolog:

Szerintem ő is beauty blogger akar lenni :D
Remélem tetszett nektek ez a smink, ha bármilyen kérésetek van akkor írjatok a bejegyzés alá és én majd megpróbálom őket teljesíteni! Sok Szerencsét a sminkhez!

                                                                                                                                                  Edina 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése