2013. július 28., vasárnap

Nerd glasses avagy Byealex diktálja a divatot?

Sziasztok!

Ma új bejegyzéssel jöttem nektek amiben láthattok ENGEM szemüvegben. Az utóbbi időben divatba jöttek az olyan szemüvegek amelyek azt az érzést keltik, hogy a viselője minden idejét a tanulásra szánja. Nevezhetjük okostojás szemüvegnek is! Amióta Byealex nagy port kavart a sztárok világában azóta én speciel nem látok olyan sokat ezekből a szemüvegekből, pedig szerintem nem lett semmivel sem égőbb. Én egy sminkkel fogom nektek bemutatni milyen egyszerű feldobni ezt a szemüveget, illetve ez azt is  demonstrálná, hogy milyen sminkkel tudjátok hordani a mindennapokban ( ezt a nem mindennapi szemüveget). Én nagyon egyszerűre és natúrra vettem a formát, mert én amúgy is az egyszerű sminkek pártija vagyok! Ezt a sminket a szemüveg nélkül is elkészíthetitek! No nézzük is meg:
Szerintem mindenki matematikusnak  néz ki ebben a szemüvegben!


                                     

A smink nagyon egyszerű, először a legfontosabb dologgal kezdünk azaz tökéletes alapot készítünk, ezt lehet alapozóval, BB krémmel vagy CC krémmel, illetve korrektorral és púderrel ( ez rajtatok múlik mit használtok). A szememen egy NAGYON vékony tusvonalat húztam illetve a szempilláimat is kifestettem. A szemöldökömet is megcsináltam, mert nagyon szép és fiatalos hatása van egy jól megcsinált szemöldöknek. Az arcomra egy barackos- barna pirosítót használtam a számra pedig egy narancsos rúzst használtam.

Használt termékek

-> essence szempillaspirál
-> essence fekete zselés tus 
-> Paris pirosító
-> Avon rúzs: Sun kissed ginger

Ma nem hoztam nektek meglepetés fotót a kutyámról, mert nem nagyon érdekelte, hogy mit csinálok kint, inkább rohangált egy jót! :D Remélem tetszett a bejegyzés és a szemüveg is! Ha bármi kérésetek van várom őket ( mint kisgyerek a karácsonyt)! Sok szerencsét a sminkhez! 

Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése