2015. május 1., péntek

Trónok Harca kihívás - Lannister-ház


Sziasztok Lányok!

Ismét jelentkezem a kihívás következő házával a Lannister házzal, ha nem lenne ez a ház unalmas lenne az egész történet. Jelmondatuk ,,Halld üvöltésem", de a sorozatban alig lehet hallani, viszont van egy másik jelmondatuk, amit talán Tyrion Lannister szájából lehet a legtöbbet hallani ,,Egy Lannister mindig megfizeti az adósságait". Rengeteg ötletem volt, de túlkomplikáltam az egészet, így maradtam egy egyszerűbb kivitelezésnél.


Alapként az Avon - golden vision lakkját használtam, amire összegyűrt folpackkal rányomkodtam egy kevés bordó lakkot. Nem raktam rá fedőlakkot, mert tetszett ez a kicsit mattabb hatás. 



Használt lakkok:
 Avon - golden vision
ASTOR - 266 velvet red

Aliz   
Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése