2015. április 19., vasárnap

Trónok Harca kihívás - Stark-ház


Sziasztok Lányok!

Elérkeztünk a harmadik családhoz, ami nem más, mint a Stark-ház, nekem ők a kedvenceim az egész családot imádom, egytől-egyig nagyon jó karrakterek. 


Az elején teljesen más volt az elképzelésem, a gyűrűsujjamra a Stark-ház logóját szerettem volna megjeleníteni, de mivel nem tudok farkast festeni, és nem jött össze máshogy sem, ezért jött a B-terv. Egy varsafát szerettem volna megjeleníteni, vagy más néven egy szívfát, arcot nem festettem neki, de remélem így is látszódik, hogy mit szerettem volna. A varsafa leveleit két színből kevertem ki, de így se lett az igazi, kicsit túl pirosas. A többi ujjamra fehér alapra egy kis szivaccsal szürkét ütögettem és fehér pöttyöket pöttyöztem.


Használt lakkok: 
Lovely Matt White - Nr MATT WHITE (itt)
MANHATTAN YEAH &YANG - 09 E strange orange
NYC - 131 Chelsea Cherry
Lovely be neutral - Nr 1
JOYME - Nail art pen 



Az igazi Starkoknak vérfarkasuk, nekem meg huskym van. :D  (Azt azért szögezzük le, hogy ne azért vegyünk egy állatot, mert a kedvenc sorozatunkban benne van, hanem azért mert mi szeretnénk egyet és foglalkozni is fogunk vele.)


Ne felejtsétek el megnézni a többiek munkáit is! :) 

Aliz   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése