2015. április 4., szombat

Trónok Harca kihívás - Targaryen-ház


Sziasztok Lányok!

Ma egy teljesen új dolgot láthattok tőlem, mivel ez lesz nekem az első kihívásom. Barbinál láttam ezt a kihívást és gondoltam megpróbálkozok vele, mert nagyon szeretem a Trónok Harcát, nem is szeretem, hanem imádom a sorozatot és a könyvnek is neki kezdtem már. A kihívás során 9 házat fogunk bemutatni. Elsőként a Targaryen-ház-at mutatjuk be. Ez a kihívás tökéletes arra, hogy mindenki ráhangolódjon az új ötödik évadra, ami április 12.-én kezdődik. 


A Targaryen-ház jelmondata ,,Tűz és vér" és én ebből indultam ki és a családi címerükből. Mivel sárkányt nem tudok rajzolni, nemhogy festeni, ezért maradt a tűz. A középső ujjam nem úgy sikerült, ahogy akartam, mert Daenerys Targaryen sárkánytojásait szerettem volna megjeleníteni. Többször is neki indultam, de utána feladtam és így sikerült, nem a legjobb, de legközelebb jobb lesz. 


Használt lakkok: 
Lovely Matt White - Nr MATT WHITE (itt)
MANHATTAN LOTUS EFFECT - 21G
AVON - sunshine
MANHATTAN YEAH & YANG -09 E strange orange
NYC - 131 Chelsea Cherry
Moyra - 35
RDeL YOUNG #26 high society 


Remélem tetszik a végeredmény és nézzétek meg a többiek munkáit is. 
Aliz 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése