2015. március 29., vasárnap

Teszt | Lovely - Matt White


Sziasztok Lányok!

A Lovely Cosmetics új limitált kollekcióval jött ki, most a tavasszal és több érdekes dolog van a limitált kollekcióban, de most egy körömlakkot szeretnék bemutatni, pontosabban egy matt fehér lakkot. 


A szokásos 8 ml-es kiszerelésben található és az ecsete is szokásos. A lakk két rétegben jól fed és nagyon gyorsan megszárad a matt hatása miatt, viszont nagyon csíkoz és kiemeli a körmök hiányosságait. Nekem tetszene a lakk, ha tartós lenne, de sajnos nem az. Mivel matt lakk, nem nagyon lehet rá fedőlakkot kenni ezért hamar kifényesedik, olyan egy nap alatt és két nap alatt el kezd kopni. 


Hoztam egy képet arról, hogy hogyan néz ki felkenve, semmi dekoráció nélkül. 
(A képen nem az én körmeim szerepelnek.)

Forrás: MyMomentNails

Fehér alaplakként nagyon jó szolgál, nail art-okhoz egy egész jó alap, mivel én most egy kicsit unalmasnak találtam, ezért feldobtam egy kis csillámmal, 
az essence - 10 glorious aquarius lakkot használtam, amiről már írtam ITT
(De sajnos már nem kapható.)



Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése