2015. március 6., péntek

Pillanatképek #6


Sziasztok Lányok!

Nagyon szégyellem magam, amiért nem írtam, rengeteg dogom van és rengeteg kell tanulni. Azért is szégyellem magam, mert nagyon sok minden be van fotózva, de nincs időm megírni. Mivel egy hónap eltelt ezért újra Pillanatképes bejegyzéssel készültem, a február elégé érdekesen telt és gyorsan is, mivel ez a legrövidebb hónap.

Végre esett a hó és mostmár jöhet a tavasz



Koszos kutyával készítettünk egy képet :)

Volt valami Valentin nap, én nem ünnepeltem meg, 
de valami hasonló manikűrt már rég elszerettem volna készíteni.

Nyamm-nyamm, finom volt



Rival de Loop Young Queen of the Night - 02 blue beauty 
sellőkörmök :)

Sajnos ebben a hónapban nem volt időm olvasni, 
ezért nem haladok a Beavatott-tal, pedig most kezd izgalmasabb lenni.

Rival de Loop Young  #26 high society

Mostanában mindig a szennyes kosárból kell kivadászni, vagy cipős dobozból, 
vagy pedig egy bőröndből, mintha csak egy kiscica lenne. :) 


Remélem tetszettek a képek és mihamarabb tudok újra jelentkezni, remélhetőleg egy hasznosabb bejegyzéssel.

Aliz   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése