2015. március 13., péntek

HAUL | Februári szerzemények


Sziasztok Lányok!

Rég volt már szerzeményes bejegyzés, mert mostanában nem vásároltam semmilyen nagyobb dolgot, de az elmúlt egy hónapban vettem egy pár dolgot, amit megszeretnék nektek mutatni.

Deichmann:
Mivel közeledik a tavasz ezért szükségem volt egy új cipőre, ami lehetőleg egy kicsit lányosabb cipő, de sajnos egy újabb sportosabb cipővel lettem gazdagabb. Ezen kívül vettem egy meleg, puha, hatalmas, kockás sálat, amit egész télen kerestem és lassan tavasz közeledtével találtam meg. Szerencsére, vagy nem szerencsére még tudtam használni, mert februárban voltak hidegek és hó is.


New Yorker: 
Az igazság szerint egy táskáért indultam el, ami mellé több minden is becsúszott. A táska nem az igazi, de egy rohangálós, sulis hétköznaphoz szerintem megfelel. A New Yorker-ben vettem még egy inget, ami szerelem volt első látásra. 


 

C&A és H&M:
A C&A-ban vettem egy kardigánt, aminek nem a fazonja, hanem a mintája tetszett meg és egy vékony pulcsit. Rég szerettem volna már egy szürke farmernadrágot, amit a H&M-ben meg is találtam.




Rossmann:
Ugye essence leértékelés volt, meg ami még jött velem. 

essence effect nails - 01 i'm so dreamy
essence effect nails - 10 call me galaxy
essence eye sorbet - 06 illuminating coconut 
essence effect szemhéjpúder - 02 brazil's sunset 
essence effect szemhéjpúder - 05 china's groove
essence colour & go - 154 pink & proud
essence hajgumi 
Rimmel Salon Pro - 312 ultra violet
RdeL Holo nails #01 dreamland
RdeL Nail #26 high society
RdeL Nail #31 magic dream 
RdeL express colour #06 blue way
RdeL Queen of the Night #02 blue beauty 
+
Avon körömreszelő 


Csak a szokásos, mindig, mindenhol ott van és neki kell a középpontban lennie.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése