2014. április 17., csütörtök

Tavaszi Glamour napok

Sziasztok lányok! 

Ismét elérkezett az idő, amikor mindenki megőrül és megtámadja a plázákat, mivel mindent olcsóbban tud megvásárolni. Velem sem volt másképp, mivel nagyon rég voltam egy nagyobb bevásárló körúton és szeretném nektek megmutatni, hogy miket vettem. 

Rossmann:
Pénteken körbe néztem a Rossmann-ban és a Dm-ben, de csak a Rossmann-ban tudtam felhasználni a kuponokat. 


Labello - Fruity Shine - Peach
Isana körömlakklemosó
Miss Sporty - 544
Rimmel - 012 Blueberry whizz

Müller:
A Müllerben már nagyon rég jártam és nagyon vártam már a limitált kollekciójú terméket, de egyik sem fogott meg annyira, de azért egy - két dolgot mégis vásároltam.


Garnier - Micellás víz
Essence - 173 over the rainbow
Catrice - coverstick - 020 Natural Beige 

Deichmann
Sok cipőt felpróbáltam magassarkút, balerinacipőt és sportcipőt, de most a sportcipő nyert, így hát ezt vettem meg. 



Takko:
Nem sok minden tetszett meg, de ez az elefántos póló szerelem volt első látásra.


New Yorker:
Rengeteg mindent próbáltam, de csak egy mintás nadrág és egy barack színű póló jöttek velem. A napszemüveg nem volt tervben csak úgy jött velem.



Az Orsay-ban vettem egy egyszerű sötét farmer nadrágot és egy egyszerű farmerkabátot. (Sajnálom, azt már nem tudtam befotózni. )


Ismételtem volt egy kis segítségem a fotózás során, bár elég hamar belefáradt. :)

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése