2014. április 2., szerda

Márciusi kedvencek

Sziasztok Lányok! 

Sajnos az elmúlt hónapokban elmaradtak a "kedvences" bejegyzések, mert sosem tudtunk megegyezésre jutni, hogy éppenséggel kinek kéne készíteni egy bejegyzést.  


Márciusban keveset vásároltam és ezért nem nagyon voltak ebben a hónapban nagy kedvenceim. Most azokat a termékeket hoztam el igazából, amit majdnem mindennap használtam. 


Körömlakkok közül még mindig a homoklakkok a kedvenceim, mert gyorsan megszáradnak és mindig csillognak. Manhattan - Glitter for life, az egyik hatalmas kedvencem, nagyon szeretem, őt már be is mutattam az egyik bejegyzésben. A másik nagy kedvenc Claire's fedőlakkja volt, ő is szerepelt már egy bejegyzésben.


Mostanában semmire sincs időm, nem hogy sminkelni, de ami szinte minden alkalommal használtam az Avon - Supershock Max szempillaspirálját és a Lovely - eyeliner szemhéjtusát.


Ékszerek közül se használtam sokat, csak egy régi C&A-s gyűrű szettet és egy cicás gyűrűt, amit Ebayről rendeltem.

Mint láthatjátok nem sok mindent használtam ebben a hónapban.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése