2014. április 20., vasárnap

DIY | Húsvéti tojások

Sziasztok lányok! 

Lehet, hogy elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de végül is holnap is Húsvét lesz, 
így még bátran elkészíthetitek saját húsvéti tojásaitokat. 


Én kifújt tojásokkal dolgoztam, ami megnehezítette a dolgomat a festésnél,
amit előző nap fújtam ki. Négy darab tojásfestékem volt és a lilát pedig kékből és rózsaszínből kevertem ki. Sajnos ezeket a barnás házi tojásokat nem igazán akarta befesteni, de megoldottam.


Miután megszáradtak és kettő széttört, elkezdtem dekorálni őket. Egy régebbi fehér körömlakkomat használtam, dekoráláshoz, egy kis pötty, egy szívecske, egy bajusz és készen is vagyunk. Tojásdekorálás is olyan mint a körömfestés, bármit kenhetünk rá, bármilyen formában.


Ki akartam próbálni még a márványos tojásokat, de aztán azok nem úgy sikerültek, ahogy kellett volna, ezért azt inkább nem mutatom meg. Amúgy a márványos festést ugyanúgy kell csinálni, mint a körmöknél, de szerintem ez a videó jól bemutatja, hogy kell csinálni.


Remélem tetszett ez a bejegyzés és remélem ti is elkészítitek ezeket a húsvéti tojásokat és jobban sikerülnek. 
Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok! :)

Aliz   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése