2014. február 4., kedd

Hey, nude!

Sziasztok Lányok!

Remélem még nem unjátok az essence körömlakkokat és egyben a homoklakkokat, mivel ma egy essence homoklakkot hoztam nektek.


Már rég kinéztem magamnak a 163 - Hey, nude! lakkot, csak eddig nem szántam rá magam arra, hogy megvegyem. Amikor megláttam, hogy kifutó termék lesz, nagyon megörültem, hogy 350 Ft-ért megvehetem, de nem így lett, mert a Rossmannban nem volt leértékelve. 
Az üveg a szokásos kiszerelésben 8 ml lakkot tartalmaz. Három réteg kellett az elfogadható fedéshez, de elbírta volna még a negyedik réteget is. 
Nem is lett volna olyan nagy baj, hogy kellene a negyedik réteg, ha gyorsan megszárad volna, de nagyon lassan szárad és volt olyan körmöm, ahol nem lehetett érezni a homok hatást. Lehet hogy hülyén hangzik, de így volt.


Ezeken felül még a tartóssága is pocséknak mondható, mivel már másnap megkoptak a körömvégeim, ez látszódik a fotókon is (a képek második napon készületek).  Általában a homoklakkok tartósak és ragaszkodók, de ez nem tartós, viszont a csillámok miatt nehezen lehet levarázsolni a körmeimről. Nagyot csalódtam ebben a lakkban, pedig a színe és a benne található csillámok miatt nagyon szép lenne, ha nem lenne ennyi baj vele. 


Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése