2014. február 26., szerda

Teszt | Avon - Honeydew Dazzle

Sziasztok Lányok! 

Az Avon Forbidden Fruits kollekciójából már van egy lakkom, a Mandarin Magicamit nagyon szeretek. Akkor nagyon beleszerettem a lakkba és nagyon megtetszett a kollekcióból több darab is, ezután nagyon sokáig vártam arra, hogy legyen az Avonnál egy nagyobb leértékelés és meg vegyem a Honeydew Dazzle-t.


Az üvegben 12 ml mentazöld színű lakk van, amiben rengeteg pelyhes csillám van, ami sajnos a körmeimen már nem látszódik, még így is nagyon szép, csak van egy pár hibája. Az első ami ránézésre is látszik, hogy nagyon gyenge a fedése, 3 réteg kellett hozzá és én úgy éreztem, hogy kellene egy negyedik is.


A második az hogy lassan, nagyon lassan szárad. Viszont nagyon tartós, ami a második pozitív dolog benne, a színén kívül. A manikűrt pár díszítőkővel dobtam fel, amit az Oriflame-ből rendeltem. Összességében nagyot csalódtam, ebben a lakkban, nagyon szép, de sok hibája van és az ember lánya nem ezt várná el egy Avon lakktól.


Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése